Jump to content
Witamy na WeedCS.pl - Sieć która łączy graczy!

Lokalhost

Właściciel

Lokalhost last won the day on February 16

Lokalhost had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

Recent Profile Visitors

200 profile views
  1. Regulamin forum sieci WEEDCS.PL Administracja sieci zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego poinformowania innych użytkowników o możliwych zmianach. Regulamin wchodzi w życie 27.01.2020 roku. §1. Postanowienia Ogólne 1. Każdy nowy użytkownik, który zarejestrował się na forum, zobowiązany jest do akceptacji poniższego regulaminu. 2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania. 3. Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum włącznie z administracją. 4. Skład zespołu administracji forum WEEDCS.PL zastrzega sobie prawo do nadawania wszystkich możliwych kar użytkownikom na forum. Są to zazwyczaj ostrzeżenia (tzw. warn), jednak za naruszenie regulaminu użytkownik może zostać zbanowany. 5. Właściciele forum WEEDCS.PL, w żadnym stopniu nie ponoszą konsekwencji za treści napisane przez użytkowników, bądź zamieszczanych splagiatowanych plików treściowych. 6. Na forum posługujemy się językiem polskim. Można posługiwać się innymi językami, lecz tylko w postaci pojedynczych słów. Na forum należy pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii, stylistyki, a także interpunkcji i gramatyki. 7. Każdy zarejestrowany użytkownik, powinien przynajmniej jednorazowo zaglądać do regulaminu w miesiącu, z powodu możliwych w nim zmian. 8. Przed założeniem nowego tematu na forum, należy upewnić się, że jest on umieszczony w odpowiednim dziale i nie ma innego o podobnej tematyce. 9. Administracja forum zabrania kopiowania, plagiatowania, edytowania lub przywłaszczania sobie naszego regulaminu. 10. Wszystkim użytkownikom zabrania się całkowitego użyczania innej osobie swojego konta na forum. 11. Każdy użytkownik może posiadać, tylko jedno konto globalne na naszej stronie. 12. Użytkownik zakładający konto nie może posiadać w nazwie reklamy strony/serwera bez zgody administratora. 13. Administracja nie usuwa kont użytkowników na ich prośbę. 14. Na forum zakazuje się pouczania/wytykania złamania regulaminu innym użytkownikom/administratorom. Służy do tego przycisk "Zgłoś" umieszczony pod każdym postem. §2. Treści umieszczane na forum 1. Na forum utrzymujemy schludność i czystość w naszej pisowni. Jeżeli zauważymy wulgarne słowa w postach użytkownika to zostaną one moderowane. 2. Zabrania się umieszczania na forum treści pornograficznych, odurzających, rasistowskich i podobnych do obok wymienionych. 3. Nie wstawiaj na forum rozmów prywatnych, cudzych zdjęć i tego typu rzeczy, bez zgody samego autora. 4. Zawsze poprzyj argumentami swoją wypowiedź. Nie dodawaj postów zbędnych, typu 'Jestem na tak', 'Jestem na nie'. Punkt ten tyczy się również każdego administratora. 5. Na forum obowiązuje zakaz usuwania/edytowania notek administratorów/moderatorów forum. 6. Nie wywołuj kłótni na forum bez podania konkretnego powodu. Każda osoba włączająca się w ową kłótnię/spinę/ostrą wymianę słów zostanie ukarana. 7. Pamiętaj, aby nigdy nie tworzyć tak zwanego 'Double Posta', na naszym forum jest opcja 'Edit/Edytuj', dzięki której można edytować swój post. 8. Nie ośmieszaj na forum globalnym zarządu innych for lub serwerów. 9. Nigdy nie rozsyłaj jednego tematu wielokrotnie, wystarczy że napiszesz raz, a z sensem. 10. Unikaj przesadnego powiększania czcionki i kolorystyki. 11. Nigdy nie pisz pismem pokemona (XxXxX) oraz na tzw. CAPSLOCKU. 12. Dodając artykuł napisany przez innego użytkownika z innej witryny, dodaj na samym dole źródło dokumentu. Najlepiej, aby źródło było napisane małym druczkiem. 13. Zabrania się łamania praw autorskich poprzez m.in. udostępnianie cracków, seriali, keygenów, loaderów, regkeyów. 14. Odpowiadając na czyjeś posty staraj się zachować poprawną polszczyznę i kulturę. 15. W dziale "Odwołaj się od bana" oraz "Zgłoś czitera" może wypowiadać się tylko osoba oskarżona, Administracja, Moderator i UBTeam. Wypowiedzi osób postronnych będą nagradzane warnem. 16. Kolor zielony jest przeznaczony wyłącznie dla moderatorów natomiast kolor czerwony jest przeznaczony tylko dla Admina Sieci/Właściciela Sieci. 17. Na forum zabrania się umieszczania jakichkolwiek plików z zawartymi w nimi keyloggerami/wirusami/trojanami/robakami i tym podobnych. W każdym dziale przeznaczonym do pobierania plików NAKAZUJE SIĘ wstawianie skanu plików. §3. Avatar, podpis i sygnatura 1. W sygnaturach, podpisach oraz avatarach nie można wypisywać treści podanych w punkcie 2.2. 2. Twój avatar nie powinien przekraczać rozmiarów podanych w ustawieniach profilu. 3. W podpisie panuje całkowity zakaz wymuszania jakiejkolwiek nagrody od użytkowników forum. 4. Twoja sygnatura nie może przekraczać parametrów 600 pikseli szerokości oraz 400 pikseli wysokości. 5. W avatarach i podpisach zabrania się wstawiania obrazków rang użytkowników. 6. Zabrania się używania avatarów/sygnatur/grafik innych użytkowników w podpisach bez ich zgody. 7. Zakazuje się reklamowania w avatarach/sygnaturach/podpisach/stronie "O mnie" innych sieci/for/hostingów bez zgody administratora. 8. Zabrania się używania zbyt długich podpisów oraz zbyt wielkich sygnatur. §4. Reputacja 1. Zakazuje się upraszania/żebrania/błagania o punkty reputacji. 2. Reputacja nie jest obiektem handlu więc użytkownicy, którzy tego punktu nie przestrzegą zostaną ukarani warnem oraz zostanie wyzerowana im reputacja. 3. Obowiązuje absolutny zakaz plusowania się za porozumieniem stron. §5. Ostrzeżenia 1. Za złamanie regulaminu użytkownik/administrator może zostać ukarany ostrzeżeniem o równej wartości punktowej. 2. Prawo do warnowania użytkowników mają tylko i wyłącznie Właściciele Sieci/Admin Sieci/Global Moderatorzy/Moderatorzy oraz Opiekuni Serwera tylko i wyłącznie w swoim dziale, natomiast prawo do warnowania administracji mają tylko właściciele sieci oraz admin sieci. 3. Prawo do zdjęcia warna mają tylko właściciele sieci, administrator oraz junior administratorzy. 4. Punkty ostrzeżeń oraz akcje podjęte po przekroczeniu danego progu punktowego znajdują się tutaj - *KLIK*. 5. W celu odrobienia warna prosimy udać się tutaj. §6. ShoutBox (CzatBox) 1. Na ShoutBoxie panuje taki sam regulamin jak na forum. 2. Zakazuje się spamowania/floodowania shoutboxa. 3. Zakazuje się wysyłania więcej niż 3 wiadomości pod rząd. 4. Zakazuje się wysyłania linków do podań i ponaglania administracji do rozpatrzenia bądź wypowiedzenia się w podaniu/prośbach o unbana bądź skargach na użytkowników/administratorów. 5. ShoutBox jest ogólnodostępny dla każdego użytkownika. 6. ShoutBox nie służy do rozwiązywania problemów związanych z siecią. (Wyjątkiem jest zgłoszenie osoby łamiącej regulamin na serwerze.) 7. Złamanie regulaminu shoutbox'a może skutkować czasową blokadą pisania. 8. Administracja zastrzega sobie prawo do wyłączenia/oczyszczenia shoutbox'a gdy wyniknie masowa kłótnia między użytkownikami. Każdy uczestnik zostanie odpowiednio ukaranie. (Za udział oraz za rozpoczęcie) §7. Postanowienia końcowe 1. Administracja zastrzega sobie prawo do pobrania IP użytkowników w celu przekazania ich odpowiednim władzom w razie złamania polskiego prawa. 2. Dostęp do waszych danych (tj. IP) ma tylko i wyłącznie Administracja sieci. 3. Wszystkie dotacje na rzecz sieci są dobrowolne. Administracja nie zwraca wysłanych pieniędzy. 4. Na naszym forum każdy użytkownik jest równy z innymi użytkownikami. 5. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści zawartej na naszym forum chyba, że za zgodą autora tematu. 6. Regulamin wchodzi w życie z dniem dzisiejszym, tj. 16 stycznia 2020 rok. 7. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu bez wcześniejszego poinformowania innych użytkowników o zaszłych zmianach. Copyright by Lokalhost na potrzeby sieci WEEDCS.PL. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zakazuje się rozpowszechniania treści forum pod groźbą złamania ustawy z dnia 4 lutego 1997 o prawie autorskim i prawach pokrewnych
  2. Welcome to Pages! Pages extends your site with custom content management designed especially for communities. Create brand new sections of your community using features like blocks, databases and articles, pulling in data from other areas of your community. Create custom pages in your community using our drag'n'drop, WYSIWYG editor. Build blocks that pull in all kinds of data from throughout your community to create dynamic pages, or use one of the ready-made widgets we include with the Invision Community. View our Pages documentation
×
×
  • Create New...