Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Wczoraj
  3. Ostatni tydzień
  4. Siema. Co sądzicie o ostatnich meczach Polski w piłce nożnej i o naszym trenerze ?? Bo dla mnie to dramat jest i szkoda tego o co zawalczyli od roku 2015 .
  5. Twój nick: Nick podejrzanego: STEAM_ID/IP podejrzanego: Rodzaj cheata: Data/Mapa: Serwer (mod): Dowody: Pamiętaj!: * Temat należy napisać ze wzorem widniejącym wyżej. * Jeżeli nie posiadasz STEAM / IP podejrzanego nie pisz tematu. Nie będziemy mogli zbanować danej osoby, więc takie zgłaszanie jest całkowicie zbędne. * Dowodem może być demko lub screen. * Unban™ ma 24h na rozpatrzenie/rozpisanie demka od czasu wstawienia go na forum. * Niestosowanie się do regulaminu może być karane ostrzeżeniem lub usunięciem tematu!
  6. Wzór: 1. Twój nick: 2. Powód bana: 3. Serwer: 4. Link do bana: 5. SteamID/IP: 6. Link do SSów: 7. Wycinek z konsoli: Temat ma wyglądać następująco: Nazwa tematu: Serwer na którym dostałeś bana - Twój nick Przykład: ONLY DD2 - nico Każda osoba, która chce zostać odbanowana, ma obowiązek stosowania się do poniższych zasad: 1. SS'y wrzucamy na stronę - http://www.zippyshare.com/ 2. SS'y muszą się znajdować w paczce .rar/zip. 3. Zawsze musi być 5 SS'ów. 4. Maksymalny czas wrzucenia SS'ów jest nieokreślony. 5. Stosujemy się również do zasad zawartych w regulaminie banów - Tutaj! Każdy punkt jest obowiązkowy, jeżeli nie jest uzupełniony, UB Team ma prawo odrzucić prośbę. W punkcie 6 wstawiamy SSy w przypadku ich zrobienia.
  7. Screen’y należy wrzucać na zippyshare.com lub plik.weedcs.pl Screen’y wrzucone na inny hosting nie będą sprawdzane! Screen’y należy wrzucić w ciągu 48h od daty ich wykonania. Wzór: Nick z gry: IP / STEAM_ID: Data zdarzenia: Na którym serwerze został nadany ban: Link do screenów (.rar / .zip):
  8. Wzór oraz wymagania na dołączenie z serwerem do sieci serwerów weedcs.pl znajdziecie niżej: Gwarantujemy: Uprawnienia Moderatora w dziale Twojego serwera, Ranga Właściciel Serwera na forum, Dostęp do rozmów administracji = ukrytych działów, Współpracę z młodym, jak i starszym, uczciwym i dynamicznym zespołem, Pomoc techniczną, Miejsce serwera w tabeli serwerów, Dział serwera na forum. Reklamę poprzez publikację kodu reklamy serwera w reklamie sieci, Facebook'a, grupę STEAM, YouTube, bannery na stronie głównej itp., Zdobywanie nowych doświadczeń, SklepSMS oraz Amxbansa | Sourcebans na Twój serwer, Zniżkę na zakup reklam na stronie CSSETTI, i wiele innych praw i przywilejów. Czyli w skrócie: to wszystko, co przysługuje każdemu z naszych serwerów i ich Opiekunom. Czego oczekujemy? Oczekujemy chęci do pracy. Serwer musi być w miarę rozkręcony (nie może stać pusty 24/7). Serwera minimum 20 slotów (wyjątkiem są mody typu Aim/Awp). Podpięcia się pod współpracę z serwisem cssetti.pl, Wieku właściciela minimum 16 lat (dojrzałość / odpowiedzialność), Rozwijania serwera pod kątem naszej długofalowej współpracy, Uczciwości i zaangażowania, Udostępnienie serwera / zrobienie subkonta dla właściciela sieci ! UWAGA!! NIE CHCEMY BYŚCIE DAWALI NAM SERWERÓW NA WŁASNOŚĆ ! Jeżeli spełniasz wymagania i chciałbyś dołączyć do jednej z najbardziej rozpoznawalnych Sieci Serwerów Counter-Strike w Polsce, nie czekaj i napisz podanie z prośbą o dołączenie. Wzór o dołączenie do weedcs.pl: Gra: Typ Serwera: Link GameTracker: Hosting: Dlaczego Chcesz Do Nas Dolaczyć: Wiek właściciela serwera: Udostępniasz usługi na serwerze do konkursów [Tak/Nie]: Udostępniasz serwer na konto sieci [Tak/Nie]: Kontakt:
  9. Obowiązki UnBan Team'u: ♣ Wchodzenie na serwery, gdy są zgłoszenia. ♣ Sumienne wykonywanie swoich obowiązków. ♣ Sprawdzać demek oraz screenów CODZIENNIE. ♣ BlackListed ma obowiązek godnego reprezentowania sieci. ♣ Branie czynnego udziału w życiu forum. Wymagania: ♣ Aby móc złożyć podanie na UnBan Team, należy mieć ukończone minimum 17 lat. ♣ Wymagany STEAM. ♣ Trzeba mieć minimum 50 postów. ♣ Brak aktywnych warnów na koncie. ♣ Być aktywnym na forum. ♣ Brak konfliktów z użytkownikami forum. ♣ Brak rang na innych forach. ♣ Posiadanie sporo wolnego czasu. Wzór: Nick: Wiek: Data rejestracji na forum: Ile spędzasz dziennie czasu na forum?: Doświadczenie w ocenianiu: Czy obsługiwałeś wcześniej AMXBANS?: Byłeś(aś) wcześniej banowany(na) na forum lub serwerze?: Dlaczego ty?: Coś od siebie:
  10. Wymagania na Grafika: 1. Dobra znajomość programów do edycji grafiki 2. Minimum 2 tyg. na forum weedcs.pl 3. Wiek minimum 16 lat 4. Chęci i czas na pracę nad grafiką 5. Kandydat nie może posiadać warna na forum Wzór podania: Nick: Imię: Wiek: Jak długo zajmujesz się grafiką?: Jakich programów do edycji grafiki używasz?: Trzy twoje prace (link):
  11. Wymagania na Redaktora: 1. sporo wolnego czasu, 2. umiejętność współpracy z ludźmi, cierpliwość i systematyczność, 3. biegłe posługiwanie się ortografią, stylistyką, gramatyką j. polskiego, 4. minimum 15 - 16 lat, 5. brak warnów, 6. minimum 50 postów, 7. minimum, ukończony miesiąc z działalnością na sieci. Wzór podania: Imię: Wiek: Staż na forum: Co przemawia za tym, żeby Cię przyjąć (prosimy o dłuższą wypowiedź): Masz jakieś doświadczenie? (gazetka szkolna, blok itp.): Próbny wywiad/news:
  12. Obowiązki Moderatora: ♣ Częste odwiedzanie forum. ♣ Podstawowym obowiązkiem jest utrzymywanie porządku, dyscypliny, estetyki, a także egzekwowanie regulaminu od użytkowników. ♣ Weryfikacja nowych postów oraz tematów. ♣ Weryfikacja informacji zawartych w postach pod względem merytorycznym w miarę możliwości i wiedzy. ♣ Wyjaśnienie wszelkich błędnych decyzji i czynności z przeproszeniem poszkodowanych użytkowników włącznie. ♣ Posiadanie umiejętności "pokojowego" rozwiązywania konfliktów oraz łagodzenia sporów między forumowiczami. ♣ W przypadku usuwania lub edycji postu, podpisanie się pod dokonanymi czynnościami oraz wpisanie powodu usunięcia lub edycji postu. Wymagania: ♣ 100 sensownych postów. ♣ Wiek min.17 lat. ♣ Ortografia na poziomie min. bardzo dobrym. ♣ Brak aktywnych ostrzeżeń na swoim koncie. ♣ Dobra opinia wśród administracji. ♣ Znajomość regulaminu forum na poziomie 'bardzo dobrym'. ♣ 20 reklam sieci (ręcznie robionych). Wzór: Imię: Wiek: Co Cię skłoniło do napisania podania?: Czym się obecnie zajmujesz - uczysz się, studiujesz, pracujesz?: Czy posiadasz konta na innych forach?: Czy dostałeś(aś) kiedyś bana w jakiejkolwiek z sieci serwerów lub bana na forach? (Jeśli tak proszę wyjaśnić okoliczności): Dlaczego akurat ty powinieneś zostać moderatorem? (dłuższa odpowiedź mile widziana): Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum?: Linki do 20 reklam:
  13. Wzór rezygnacji: Nick: Z jakiej rangi rezygnujesz?: Powód:
  14. Wzór: 1. Ranga na forum: 2. Powód nieobecności: 3. Przewidywany czas nieobecności(Od-Do):
  15. Wzór: Dla standardowej zmiany: stary nick: nowy nick: nick/ID ze sklepiku: 1. Nick można zmienić raz na 30 dni; 2. Nick na forum mogą zmienić jedynie osoby, które każdorazowo dofinansują sieć kwotą 1,50 PLN-należy doładować sklepik równoważną ilością punktów.
  16. I. Odwołaj się od warna. (skorzystaj z tego wzoru, jeśli uważasz, że warn został nadany niepoprawnie) Za co otrzymałeś warna: (mile widziany link do posta lub screen z ChatBoxa) Wyjaśnienie: II. Odpracuj warna. (skorzystaj z tego wzoru, jeśli chcesz pozbyć się warna kosztem reklamy lub wsparcia finansowego sieci) Ile punktów ostrzeżeń chcesz odpracować?*: Wybrany sposób (SMS/Reklamy): Linki do reklam**: Do kogo wysłałeś kod zwrotny SMS?***: * każdy punkt ostrzeżeń kosztuje 10 reklam sieci lub 1,23 PLN SMS ** nie wypełniamy w przypadku wyboru formy SMS *** nie wypełniamy w przypadku wyboru formy reklam *** INFO ***
  17. ⚡Wzór⚡ Prośba o nadanie rangi: Nick: Ranga do nadania: Dowód: Jako dowód możesz wstawić link do podania. ⚡Wzór⚡ Prośba o odebranie rangi: Nick: Ranga do odebrania: Powód:
  18. Awans: Nazwa tematu: Awans Nick Nick: Z rangi: Na rangę: Powód/Uwagi: Decyzja: Degradacja: Nazwa tematu: Degradacja Nick Nick: Z rangi: Na rangę: Powód/Uwagi: Decyzja:
  19. Jeśli chcesz złożyć skargę na administratora lub moderatora forum, musisz zastosować się do poniższego wzoru. Nazwa tematu to nick administratora/moderatora! Wzór: Twój nick: Nick oskarżonego: Powód napisania skargi: Dowody (screeny, świadkowie itp.):
  20. Wcześniej
  21. Welcome to your new Invision Community! Congratulations on your purchase of our software and setting up your community. Please take some time and read through the Getting Started Guide and Administrator Documentation. The Getting Started Guide will walk you through some of the necessary steps to setting up an IP.Board and starting your community. The Administrator Documentation takes you through the details of the capabilities of IP.Board. You can remove this message, topic, forum or even category at any time. Go to the documentation now...
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...