Skocz do zawartości


Witamy na WeedCS.PL - Najlepsze serwery CS 1.6 w Polsce!


Zaloguj się 

Rejestracja
Witamy na WeedCS.PL - Najlepsze serwery CS 1.6 w Polsce!, jak na większości forach musisz się zarejestrować aby mieć dostęp do całości forum, rejestracja trwa nie całe dwie minuty. Zostań częścią WeedCS.PL - Najlepsze serwery CS 1.6 w Polsce!. Po zalogowaniu możesz:
  • Zakładać nowe tematy lub posty
  • Brać udział w naszych konkursach
  • Poznawać nowe znajomości
 

Zdjęcie

Wierszyk xD


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
22 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE    Jajek Z Wioski Napisany 28 czerwiec 2016 - 12:50

Jajek Z Wioski

    Jajek Z Wioski

  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:25
  • 221 postów
  • Imie:Jarek
  • Nick w Grze:Jajek Z Wioski
  • LokalizacjaPolska :)
  • Ulubiony Serwer:CS:GO CSS
  • Czas na forum: 4d 21g 43m 35s

Za skrzynkami i za drzwami strzelał Jajek z chłopakami

Był w CT to wiadome strzelił komuś przez skrzynke w głowę.

A na czacie już zadyma bo nasz admin czitów używa

Jajek szybko się tłumaczy to na farcie, uspokaja graczy.

Jednak strzelił w drzwi brązowe te z anarchi, te pobrudzone.

Trafił znowu w głowę gracza, tym razem tłumacząc, że użył akacza

Terro złe i oburzone jak to Jajek strzelił znów w głowę?

Jajek biega i się śmieje taka kara za kampienie :)

Morał z tego płynie taki. Jajek zawsze strzela w stacki

Czy za skrzynką czy za drzwami. Nie uchronicie się przed moimi kulami :)

 

 


  • 14

76561198296489464.png


#2 OFFLINE    _KITA_ Napisany 28 czerwiec 2016 - 12:56

_KITA_

    _KITA_

  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:32
  • 17 postów
  • Imie:Łukasz
  • Nick w Grze:_KITA_
  • LokalizacjaBytom
  • Ulubiony Serwer:Only DD2
  • Czas na forum: 11g 9m 55s

plus ZA POMYSŁOWOŚĆ


  • 0

#3 OFFLINE    KryptoN K1NG. Napisany 28 czerwiec 2016 - 17:58

KryptoN K1NG.

    ★Szeryf ★Teksasu★

  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:N/A
  • 502 postów
  • Imie:Marcin
  • Nick w Grze:KryptoN. / K1NG.
  • LokalizacjaHollywood
  • Ulubiony Serwer:Only DD2
  • Czas na forum: 18d 16g 38m 55s

Dobre dobre :D 

 

Leci + 


  • 0

weedcs-1476598687-U10065.png


#4 OFFLINE    Jajek Z Wioski Napisany 28 czerwiec 2016 - 23:48

Jajek Z Wioski

    Jajek Z Wioski

  • Autor tematu
  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:25
  • 221 postów
  • Imie:Jarek
  • Nick w Grze:Jajek Z Wioski
  • LokalizacjaPolska :)
  • Ulubiony Serwer:CS:GO CSS
  • Czas na forum: 4d 21g 43m 35s

Dzieki xd
  • 1

76561198296489464.png


#5 OFFLINE    Zdolna.ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Napisany 29 czerwiec 2016 - 18:29

Zdolna.ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

    . ♡ .

  •  Kobieta
  • Wiek:19
  • 1398 postów
  • Imie:Marlena
  • Nick w Grze:Zdolna.
  • LokalizacjaZawsze tam gdzie Ty.
  • Ulubiony Serwer:Paintball Klasy
  • Czas na forum: 77d 2g 39m 13s

Kurde  Jajek Z Wioski wariacie. :D 


  • 0

Dodany obrazek


#6 OFFLINE    DcM Napisany 30 czerwiec 2016 - 22:18

DcM

    pro vivis et quod iustum est

  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:21
  • 199 postów
  • Imie:Daruś
  • Nick w Grze:DcM
  • LokalizacjaOlsztyn (Warmia-Mazury)
  • Ulubiony Serwer:CS:GO CSS
  • Czas na forum: 11d 9g 50m 8s

Jajuś szalony człeku .

 

Fajne :D


  • 0

4a28a8bca25f2c6e300b3c1d6f5cab96.jpeg
                 Vita est inhumanum
                           życie jest brutalne


#7 OFFLINE   Cwaniak Napisany 02 lipiec 2016 - 09:48

Cwaniak
  • Banned
  • Wiek:20
  • 100 postów
  • Imie:Piotr
  • Nick w Grze:Cwaniak
  • LokalizacjaSzczecin
  • Ulubiony Serwer:CS:GO Jackpot

Kiedy Cwaniak Wkracza w Bój,

To Cheaterów nawet Rój,

Już ze strachu trzęsie się,

i zapewniam o tym cię,

nie ma mocnych na Cwaniaka,

gdyż on strzela wprost w baniaka,

Jedna kulka...

killi dwa...

potem śmiech HA HA HA...

więc gdy Admin Cwaniak gra...

Wszystko pod kontrolą ma...

Żaden Cheat nie groźny mu...

Nawet dzieci nagły tłum...

on ze wszystkim se poradzi...

Innym z chęcią też doradzi...

A tu jajek powiem tobie ^^

i uświadom weź to sobie...

Żem ja mistrz rymowania...

i cheaterów banowania :D 

Kilka przycisków i ich nie ma :)

A ja ślę wam pozdrowienia :P

 

 

 

Pozdro od Cwaniaka ^^ :D


  • 4

#8 OFFLINE    Jajek Z Wioski Napisany 02 lipiec 2016 - 10:30

Jajek Z Wioski

    Jajek Z Wioski

  • Autor tematu
  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:25
  • 221 postów
  • Imie:Jarek
  • Nick w Grze:Jajek Z Wioski
  • LokalizacjaPolska :)
  • Ulubiony Serwer:CS:GO CSS
  • Czas na forum: 4d 21g 43m 35s

Dobrze Cwaniak tu rymuje.
Jajek mu nie ustepuje.
Bierze granat rzuca w tlum.
Robi duze bum bum bum.
Staty sobie tak nabija.
Leci po drugiego kila.
Kiedy koniec mapy jest.
Jajek fragow ma juz fest.
Nowa mapa sie zaczyna Cwaniak banie swa zakrywa.
Jeden zero mowie ci.
I dostałeś wprost przez drzwi:).

Pozdro xd
  • 2

76561198296489464.png


#9 OFFLINE   Cwaniak Napisany 02 lipiec 2016 - 11:19

Cwaniak
  • Banned
  • Wiek:20
  • 100 postów
  • Imie:Piotr
  • Nick w Grze:Cwaniak
  • LokalizacjaSzczecin
  • Ulubiony Serwer:CS:GO Jackpot

Cwaniak nie odpusci ci...
Zapierdoli tobą w drzwi :D
Resztę teamu też pokona...
Multi killa też wykona...
Cwaniak nie poddaje się ...
I pokona zawsze cię...
Nie masz szans mowie tobie...
I uświadom właśnie sobie...
Cwaniak rymów Bogiem jest...
To kolejny dla ciebie test...
Pokaż na co ciebie stać...
Weź tu czasu też nie trać...
Lepiej idź w sapera grac...
Tyle w temacie ...
Pozdro macie...
Cwaniak cię zniszczy bracie ^^
No to tyle mordo moja ...
Niezła nawet gatka twoja ...
Strzelam w ciebie...
Bum headshot ...
Jajek leży tam jest płot...
Krew się leje tobie z głowy...
Cwaniak wyszedł na połowy...
Tys zdobyczą...
Jest schwytany...
Przez cwaniaka pokonany...


Yo pozdro
  • 2

#10 OFFLINE    Jajek Z Wioski Napisany 02 lipiec 2016 - 11:33

Jajek Z Wioski

    Jajek Z Wioski

  • Autor tematu
  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:25
  • 221 postów
  • Imie:Jarek
  • Nick w Grze:Jajek Z Wioski
  • LokalizacjaPolska :)
  • Ulubiony Serwer:CS:GO CSS
  • Czas na forum: 4d 21g 43m 35s

Cwaniak daj sobie spokoj poki pora
Strzelasz gorzej niz prostytutka robi loda
Tak tak to na ciebie pora
Skul ten ogon no spakuje cie do wora
Zanim jebniesz mna w te drzwi
To ja w leb wykurwie ci
taki skill juz moj szalony
Strzelam w twa glowe niech bedzie pochwalony
Staty masz dzis 0:3
Wiec dla tego zerem jestes ty.

Nie zaczynaj wojny bracie trenuj na botach u siebie na chacie
Moze za te kilka dni strzelisz w glowr nawet mi :)
To moj drogi na koncowke, wale tobie znowu w glowke 120 wyjebalem tobie zycie odebrałem smiech na sali z tego cwaniaka.
Kolejna glowa cie lapie padaka. To na tyle powiem ci zastanow sie dwa razy jak bedziesz chcial pierdolnac mna w drzwi.
Pozdro
  • 2

76561198296489464.png


#11 OFFLINE    Zdolna.ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Napisany 02 lipiec 2016 - 11:55

Zdolna.ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

    . ♡ .

  •  Kobieta
  • Wiek:19
  • 1398 postów
  • Imie:Marlena
  • Nick w Grze:Zdolna.
  • LokalizacjaZawsze tam gdzie Ty.
  • Ulubiony Serwer:Paintball Klasy
  • Czas na forum: 77d 2g 39m 13s

Cwaniak nie odpusci ci...
Zapierdoli tobą w drzwi :D
Resztę teamu też pokona...
Multi killa też wykona...
Cwaniak nie poddaje się ...
I pokona zawsze cię...
Nie masz szans mowie tobie...
I uświadom właśnie sobie...
Cwaniak rymów Bogiem jest...
To kolejny dla ciebie test...
Pokaż na co ciebie stać...
Weź tu czasu też nie trać...
Lepiej idź w sapera grac...
Tyle w temacie ...
Pozdro macie...
Cwaniak cię zniszczy bracie ^^
No to tyle mordo moja ...
Niezła nawet gatka twoja ...
Strzelam w ciebie...
Bum headshot ...
Jajek leży tam jest płot...
Krew się leje tobie z głowy...
Cwaniak wyszedł na połowy...
Tys zdobyczą...
Jest schwytany...
Przez cwaniaka pokonany...


Yo pozdro

 

Cwaniak daj sobie spokoj poki pora
Strzelasz gorzej niz prostytutka robi loda
Tak tak to na ciebie pora
Skul ten ogon no spakuje cie do wora
Zanim jebniesz mna w te drzwi
To ja w leb wykurwie ci
taki skill juz moj szalony
Strzelam w twa glowe niech bedzie pochwalony
Staty masz dzis 0:3
Wiec dla tego zerem jestes ty.

Nie zaczynaj wojny bracie trenuj na botach u siebie na chacie
Moze za te kilka dni strzelisz w glowr nawet mi :)
To moj drogi na koncowke, wale tobie znowu w glowke 120 wyjebalem tobie zycie odebrałem smiech na sali z tego cwaniaka.
Kolejna glowa cie lapie padaka. To na tyle powiem ci zastanow sie dwa razy jak bedziesz chcial pierdolnac mna w drzwi.
Pozdro

 

Pany a może freestyle na ts zrobimy w ramach jakiegoś konkursu ts'owego? 


  • 1

Dodany obrazek


#12 OFFLINE   Cwaniak Napisany 02 lipiec 2016 - 12:01

Cwaniak
  • Banned
  • Wiek:20
  • 100 postów
  • Imie:Piotr
  • Nick w Grze:Cwaniak
  • LokalizacjaSzczecin
  • Ulubiony Serwer:CS:GO Jackpot

Skończy pierdolic bracie mój ...
To juz przecież koniec twój...
Pisać możesz co tylko chcesz...
A z twojego strzelania widzę tylko zez...
Nie próbuj mnie gasić bo ci się nie uda...
Ciebie nawet nie chce Ruda...
Staraj się nie ranić słowem...
Bo inaczej będziesz noobem...
Słowa ranią bardziej niż broń...
Nawet gdy oberwiesz w skroń...
Jajek jajek rymy masz...
Ale ze mną rady sobie nie dasz...
Ja się tym od lat zajmuje...
Tak dokładnie se rymuje...
To nie tylko teksty takie...
Sam też widzisz mordo jakie...
Pisze też wierszyki ... Dla nie jednej dziewczynki...
Czasem nawet opisuje ...
To jak kogoś się traktuje...
To jak życie daje w kość...
Dla każdego jak na złość...
Zaraz nawet ci pokażę...
No i wtedy się okaże...
Ze to dla zabawy jest... Każdy od życia ma własny test...
Zapamiętaj mordo droga...
Każda zniewaga będzie sroga...
Więc spokojnie pisząc dalej...
Weź tak słownictwem za bardzo nie szalej...
Bo nie życzę sobie stary...
Byś tu rzucał czary mary...
Twoje słowa nic nie znaczą...
Niech też inni to zobaczą...
Patrz i ucz sie mordo moja ...
Jak się zbliża porażka twoja...
Tyle ode mnie jajek mordeczko...
Więc pozdrowienia i siemaneczko :)
  • 3

#13 OFFLINE    Jajek Z Wioski Napisany 02 lipiec 2016 - 12:23

Jajek Z Wioski

    Jajek Z Wioski

  • Autor tematu
  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:25
  • 221 postów
  • Imie:Jarek
  • Nick w Grze:Jajek Z Wioski
  • LokalizacjaPolska :)
  • Ulubiony Serwer:CS:GO CSS
  • Czas na forum: 4d 21g 43m 35s

Stary kontekst mej wypowiedzi
Tylko innaczej w twojej glowie siedzi.
Nie mam checi cie obrazac
I do siebie wszystkich zrazac.
Po co glupie oskarzenia
Nie masz nic do powiedzenia
Wytykasz mi moje zdanie
A naprawde ryja ci banie
Szkoda ze tak to odbierasz
Wersy z neta chyba zbierasz
Ja nie ranie cie slowami
Pisze co mam poprostu w bani
Jednak jak ci nie pasuje
Poematem cie miluje
Moja lubo ty wspaniala
Nie masz nic juz do gadania
Jeśli rania cie te slowa
Odpusc ziomus i schowaj sie do wora
Moze masz te lepsze wersy
Moze i tez jestes lepszy
Jednak moje przekonanie
Nie odpuszcze więc zostalo ci staranie
Moje wersy moze plytkie
Jednak na mysl bardzo szybkie.
Koncze teraz przemawianie.
Strzelajac ci znowu w banie.
Widze ze sie bardzo starasz jednak jajka nie przegadasz.
Pozdrowienia dla cwaniaka
Od jajeczka zwyklego chlopaka.
  • 3

76561198296489464.png


#14 OFFLINE   Cwaniak Napisany 02 lipiec 2016 - 12:57

Cwaniak
  • Banned
  • Wiek:20
  • 100 postów
  • Imie:Piotr
  • Nick w Grze:Cwaniak
  • LokalizacjaSzczecin
  • Ulubiony Serwer:CS:GO Jackpot

Nie no mordo to nie tak...
Już tłumaczę co i jak...
Wszystko dobrze...
Nie mam żalu...
Wszystko kroczkami... Lecz pomału...
Tu przy wszystkich ciebie chwale...
Za twe rymy też wspaniale...
Nie ma sensu rywalizować...
Swoich słów potem żałować...
Wszystko więc też z umiarem...
I dogodnym też wymiarem...
Chodz mordeczko na współpracę ...
I stworzymy taka pracę...
Co zaskoczy tu każdego...
Pokażemy coś nowego...
Napisz do mnie na gie gie ...
Dogadamy przecież się ...
Tu masz numer 53363236 bardzo proszę...
I myślami się unoszę...
Dawaj mordo zróbmy to...
Pokażemy wszystkim no...
Jak się razem współpracuje...
I jak to wszystko owocuje...
I jebniemy coś dla sieci...
Nie koniecznie coś dla dzieci...
W prostych słowach coś o weedzie...
Może nawet w świat to idzie...
Dawaj mordo bez dwóch zdań...
Idziem razem w rymów stan...
Czekam na ciebie ... Na kontakt ten...
Wiesz doskonale to nie czas na sen ...


Dawaj dawaj mordo pisz...
Wykonamy to na dziś...
  • 1

#15 ONLINE    Azazel. Napisany 02 lipiec 2016 - 18:29

Azazel.
  •  Moderatorzy
  • Wiek:16
  • 610 postów
  • Imie:ヤクッブ
  • Nick w Grze:Azazel
  • LokalizacjaWięzienie :v
  • Ulubiony Serwer:JailBreak
  • Czas na forum: 39d 18g 15m 50s

Ja Was kiedyś zabije,
To sprawa oczywista,
Gdzie dwóch się bije,
Tam trzeci korzysta :V

Czekam na bitwę na tsie <3
  • 1

Ok.


#16 OFFLINE    Jajek Z Wioski Napisany 02 lipiec 2016 - 19:25

Jajek Z Wioski

    Jajek Z Wioski

  • Autor tematu
  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:25
  • 221 postów
  • Imie:Jarek
  • Nick w Grze:Jajek Z Wioski
  • LokalizacjaPolska :)
  • Ulubiony Serwer:CS:GO CSS
  • Czas na forum: 4d 21g 43m 35s

Jak z cwaniakiem my sie zgramy

To ci banie pooramy

Nic w niej z rymow nie zostanie

Pod kolderka placz szlochanie.


  • 1

76561198296489464.png


#17 OFFLINE    Gee Money. Napisany 03 lipiec 2016 - 01:29

Gee Money.
  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:22
  • 395 postów
  • Imie:Dawid
  • Nick w Grze:aXen.
  • LokalizacjaWeedcs.pl
  • Ulubiony Serwer:JailBreak
  • Czas na forum: 30d 8g 18m

 
Zaloz swoj gang mlody gangsterze
by stac potem na jego sterze
wygrywaj w wojnach gangow 
by zdobywac dzielnice spolecznych odlamkow

  • 0

Vz1upaM.png

 

 


#18 OFFLINE   Cwaniak Napisany 03 lipiec 2016 - 10:34

Cwaniak
  • Banned
  • Wiek:20
  • 100 postów
  • Imie:Piotr
  • Nick w Grze:Cwaniak
  • LokalizacjaSzczecin
  • Ulubiony Serwer:CS:GO Jackpot

Na co wy się porywacie...
Przecież wy osracie gacie...
Na ma mocnych na cwaniaka...
Bo on zryje wam baniaka...
Moje rymy prosto z bani...
To nie żaden tekscik tani...
Szans nie macie dobrze wiem...
Swymi rymami każdego zjem...
Dawaj jajek teraz razem...
Rozjebieny ich w chwileczkę...
A z ich mózgów zróbmy sieczke...
  • 0

#19 OFFLINE    Needy. Napisany 05 lipiec 2016 - 20:18

Needy.
  •  Admin CS 1.6 | Only DD2 |
  • Wiek:20
  • 91 postów
  • Imie:Dominik
  • Nick w Grze:Needy
  • LokalizacjaKraków
  • Ulubiony Serwer:Only DD2
  • Czas na forum: 5d 15g 1m 7s

Niczym wszyscy mi nie możecie zaimponujecie  ...
Co mi zrobią wasze kule ?
Nic mi nie zrobią !
Bo wiadomo że Paitball najlepszy jest   :D
Tyle w temacie koniec waszej rymowanki ...
Na dziś mogę wam zaproponować tylko ścianę płaczu .

  • 0

#20 OFFLINE    Królowa Tańca Napisany 06 lipiec 2016 - 12:20

Królowa Tańca
  •  Gracz WeedCS
  • Wiek:N/A
  • 52 postów
  • Imie:Pawel
  • Nick w Grze:Królową Tańca Bądź.
  • LokalizacjaLublin
  • Ulubiony Serwer:Paintball 4Fun
  • Czas na forum: 1d 5g 7m 28s

Forumowi poeci widzę, to się ceni.


  • 2
Dodany obrazek




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Kto czytał ten temat:


     ` Bubu .,  Smike :),  KryptoN K1NG.,  KenShi.,  Karoo,  Dicko,  Blade,  ACAB

O Naszej działalności

Opowiem Wam jak się zaczęło... jestem Jacob (eXplosion). Z sieciami CS zacząłem już bardzo dawno razem z kolegą Arkiem (oeN). Z nami możecie spodziewać się wielu nowości na serwerach jak i szybkich ich napraw. Posiadamy bardzo duże doświadczenie oraz będziemy dokonywać wszelkich starań, aby umilić Wam grę i stworzyć unikatową atmosferę. Pozdrawiamy, Administracja WeedCS.PL

Copyrights®

Wszelkie Prawa zastrzeżone by WeedCS.PL® @ 2014-2017


Projekt Graficzny WeedCS.PL
Wdrożenie: eXplosion®